sobota, 28 czerwca 2014

Post nie taki jak zwykle xD 1.

Hej, hej, hej!
Dziś post inny niż zwykle, ponieważ nie mam nowych zdjęc lalek :(.
Ale mam inne zdjęcia, więc może to?
Nie wiem xD
A tak poza tym jak wam mija pierwszy dzień wakacji?
Straaaasznie się cieszę, że już są wakacje, bo zdecydowanie ich potrzebowałam. Nie mniej tęsknie za moimi koleżankami :(
A jak wasza średnia?
U mnie wręcz wspaniale - 5,55! Mam pasek i bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyc takie oceny!
Ale, ale, może przejdziemy już do zdjęc?
W dniach 29-30 maja nasza klasa i jeszcze jedna klasa pojechaliśmy na wycieczkę :)
Oczywiście był też drugi autokar, ale o nim nie będę tu mówic :D
Bawiliśmy się świetnie a dziś mam dla was zdjęcia z pierwszego dnia :)
ZACZYNAJMY!
Pierwszy ostaniec, który sfotografowałam <3
Jeszcze kilka z tych pierwszych :)
W drogę!
Wspinamy się na...
...zamek Pieskowa Skała!

Cudowne mury!
Śliczny zamek<3
Ogród!
Zegar
Jeszcze ostatni rzut oka na ogrody i...
...do Maczugi Herkulesa!
Idziemy dalej.
Patrzymy na Pieskową Skałę po raz ostatni i schodzimy zabłoconym zboczem do autokaru :)
Kapliczka na wodzie ;) Niestety mam jej tylko dwa zdjęcia, a na tym drugim są moje koleżanki xD
Nie mogliśmy też zbytnio oglądac tej cudownej budowli, ponieważ widzieliśmy ją tylko "przejazdem" ;c.
W drodze do...
...kolejnej doliny, którą przeszliśmy do Groty Łokietka :)
Zamek, którego nazwy nie pamiętam xd. Ale mam jeszcze kilka zdjęc tej budowli

Dobra. teraz idziemy do Groty Łokietka pod górę, której nie zrobiłam zdjęcia, jednak była bardzo wysoka.
W Grocie Łokietka nie można było robic zdjęc :C
Pokażę wam jednak wejście z "pajęczynką"
Wyszliśmy z Groty Łokietka i udaliśmy się ...
... do Źródełka Miłości. W nim jednak panuje wirus salmonelli więc się nie napiliśmy ahahaha :D
Potem szliśmy Doliną Prądnika do autokaru i na nocleg. jednak zanim to...
...  zobaczyliśmy Igłę Deotymy i...
... "Williczkośc" xD


W następnym poście "moje łuszko" oraz drugi dzień :)

Dziękuję.
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Chcę tylko dodać że w tym źródełku miłości nie była salmonella tylko Escherichia Coli (pol. Pałeczka Okrężnicy)

    OdpowiedzUsuń