sobota, 7 czerwca 2014

Julka i trochę o niej

Hej, hej, hej!
Dziś przybywam do was ze słabymi zdjęciami Juli i faktami o niej.
ZAPRASZAM!
Julka to romantyczka. Kocha romantyczne powieści, marzyc oraz Swoją Wielką Miłośc.
Jej ulubione kolory to pomarańcz, zieleń i żółc.

Lubi sukienki, trampki i fajne bluzki.
Kocha swoje siostry, a w szczególności Melę. Kocha też Klementynkę.





Dobra, w końcu napisałam posta. Ze słabymi zdjęciami, tak wiem. Dziś postaram się zrobic jakieś Julowe zdjęcia i wyczyścic aparat, bo około poniedziałku przybędzie do mnie Nowa Lokatroka. Boże, jak ja się cieszę!!

Jeszcze zapraszam na ASKA
Dziękuję. DO NAPISANIA!



2 komentarze:

  1. Julka jest śliczna <3 I ma fajny charakter :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nadal nie jestem dumna z jej wyglądu, bo brakuje mi obitsu, ale już nie długo je zamówię i będę szczęśliwa :D

      Usuń