czwartek, 19 czerwca 2014

Hi, my new girl!

Hej, hej, hej!
Dziś obiecywany, chociaż trochę spóźniony post.
Post, w którym pokażę moją nową pannę^^
Post typowo techniczny, czyli jak się to je hihi ^^
(jakośc zdjęc nie powala- PRZEPRASZAM, emocje, no wiecie xDD)
ZAPRASZAM!

Pewnego poniedziałkowego popołudnia (dokładniej 9.6.2014r.) kiedy przyszłam ze szkoły zobaczyłam to:
A w tym było to:



Już wiecie kto do mnie przybył? Tak, Ciel.
Ale nie byle jaka Ciel.

TYLKO MOJA CIEL!
Teraz już skład pudełka:
Dziwny różowy błyszczący breloczek hihi ( wiem, że ostrośc na pudło z tyłu, ale mniej- więcej o to chodziło xD)
Breloczek i łapki. Z tymi łapkami to śmieszna historia, bo jak już doszły to się okazało, że mam 3 piąstki xD. Ale i tak się cieszę ahahahaha
Deskorolka ( moja już trzecia ^^ )
Karta ( tło zostawiam bez komentarza)
Pierwsza częśc stojaczka...

...i druga częśc stojaczka.
Ubranka w worku xD
I ubranka bez worka xD (fragment mojej nogi- no comment)A TERAZ...
CIEL!!
Wiem, zdjęcie okropne, ostrośc na tło, ale tak mi się ręce wtedy trzęsły, że nie wiem!
Jeszcze jedno, które jest jednocześnie zapowiedzią następnej notki ^^

ZDJĘCIA NIE POWALAJĄ WIEM, POPRAWIĘ SIĘ.
Dziękuję.
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz