wtorek, 15 lipca 2014

Spotkanie lalkowe

Hej, hej, hej!
Niedawno wyszłam na dwór z lalkami i moją koleżanką Wiką z TEGO bloga.

Posiada ona przecudnej urody Pullip Merl- Mer w której się zakochałam :* A najbardziej w stocku...

Zapraszam na zdjęcia
To jest Mer. mam najwięcej jej zdjęc i jeszcze zdjęcie jej i Juli.
Ma piękny, bardzo dopracowany makijaż.
Oko. Niebieskie=cudne.



Tu widac brew. Jest delikatna i w kolorze włosów, które są wspaniałej jakości! Stwierdziłabym, że nawet lepszej niż Phoebe.
Włosy w całej okazałości.
Piękna sukienka! Mówiłam- kocham ten stock!
Teraz jej kilka zdjęc i stock.


                                                                                    Gatko- spodenki xD
SUKIENKA! <3
Szarfa!

Kokardki...
...koronki i....
....kluczyk! ZAWSZE marzyłam o kluczyku xD
Skarpeciochy.

Buty.
Naszyjniko-wisiorko-cośtam na szyję xD
Mniejsza kokarda.
I większa kokarda.


Płaszcz.
<3
Dla mnie Mer nie jest słodką dziewczynką ;p
Choc niewątpliwie uroczą.
Come to me PLEASE. xDDD

No... Well... you are dead. xDDDDDDDD
Zdjęcie z Julą.
Ślicznotka ^^

Wyjeżdżam jutro do Gdańska. Nie będzie mnie cały tydzień. Biorę Melkę ^^.
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały ^^
Dziękuję.
Do napisania!

2 komentarze: